Antara Gapi

Antara Gapi...is ideally nestled within the serenity of nature and filled with lush tropical beauty..homes that offer you and your family the opportunity to live in total harmony, amidst an inspiring scenic ambience

Saturday, September 17, 2011

Hari Raya dan Hari Malaysia - 16hb September 2011

Pada tarikh 16hb September 2011, Jawatankuasa Pengurusan Tabika KEMAS Gapi Bestari telah menganjurkan Majlis Eidul Fitri serentak dengan sambutan Hari Malaysia.

Kemas dan bergaya pelajar-pelajar tabika berpakaian Melayu lengkap bersampin dan baju kurung menyanyikan lagu-lagu raya dan juga lagu kemerdekaan '31 Ogos' Allahyarham Sudirman.

Pengerusi Jawatankuasa Tabika KEMAS Gapi Bestari Sdr Hasni Marjumat sempat menyentuh untuk semua pelajar-pelajar dan ibubapa dapat menghayati erti sebenar kemerdekaan termasuk fakta sejarah sebenar agar ia benar-benar dapat mengajar bagaimana mengemudi masa depan.

Lagu-lagu raya menjadi halwa telinga kepada para pengunjung sambil menikmati hidangan makanan seadanya. Sate tetap ada..

Kita doakan agar Jawatankuasa Pengurusan dan Cikgu Mariamah terus tabah dan komited untuk meladeni dan mendidik anak-anak kita di Antara Gapi. Kita doakan juga agar urusan dan ibadah haji Cikgu Mariamah di Tanah Suci Mekah nanti dimudahkan dan mendapat haji yang mabrur..insyaAllah.


- Unit MediaPerantara

No comments:

Post a Comment