Antara Gapi

Antara Gapi...is ideally nestled within the serenity of nature and filled with lush tropical beauty..homes that offer you and your family the opportunity to live in total harmony, amidst an inspiring scenic ambience

Tuesday, April 26, 2011

Antara Gapi MTB ditubuhkan


Penduduk Antara Gapi wajar berbangga apabila Antara Gapi MTB telah dirasmikan dengan jayanya pada 23hb April 2011. Perasmian telah dibuat oleh Yang Dipertua Majlis Daerah Hulu Selangor (MDHS) Tn. Hj Tukiman B Nail dan dihadiri oleh wakil penduduk En Hasni Marjumat (Persatuan Penduduk Antara Gapi) dan wakil PKNSMTB yang terdiri daripada En. Mohd Iswardy, En Azhar Shukor, En Sharuddin Rashid dan En Mohd Haidir.


PKNSMTB yang merupakan pelopor kepada tertubuhnya Antara Gabi MTB banyak mendorong team Antara Gapi MTB bermula dari program Kayuhan Antara Gapi pada tahun 2009, ketika itu para penduduk hanya sekadar menjadi peserta. Ada yang menggunakan basikal anak-anak pun ada.
bersama YDP MDHS

Sebelum acara perasmian pertandingan Speed Challenge Antara Gapi juga telah dijalankan. Loop trek adalah dianggarkan berjarak 5 km/rider dengan 3 kali pusingan. Laluan adalah 40% offroad dan 60% road. Acara ini disertai oleh beberapa kelab basikal di sekitar Hulu Selangor.



Gambar kenangan bersama Pengerusi Antara Gapi MTB (kiri) dan orang kuat Antara Gapi MTB (Kanan) Cikgu Roslan

- Unit MediaPerantara

No comments:

Post a Comment